معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه دستگاههای اجرایی باید از ورود به انتخابات پرهیز کنند، افزود: در صورت مشاهده بدون چشم پوشی برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل ، ناصر نصیری در جمع مدیران استانی با انتقاد از ورود برخی دستگاه‌های اجرایی در بحث انتخابات، گفت: در روزهای اخیر شنیده شده در برخی از ادارت جلساتی در راستای تبلغات انتخاباتی برگزار شده امیدوارم این مسائل دیگر تکرار نشود چون بدون چشم پوشی از هرخطایی اگر به قیمت جانم هم شده باشد با این افراد برخورد خواهم کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با اشاره به اینکه هیات اجرایی و افرادی که به شکل مستقیم درگیر برگزاری انتخابات هستند همچنین اعضای هیات نظارت و تمام نیروهای مسلح و امنیتی حق ورود به بحث انتخابات و تبلغات را ندارند  در صورت مشاهده تخلف به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل به جد برخورده کرده و از حق مردم دفاع خواهم کرد.

به گفته نصیری در بحث انتخابات اول از هرچیز باید انصاف را با حفظ حقوق مردم در نظر گرفت بطوریکه عده‌ای به حقوق اولیه مردم تجاوز کرده و به اسم آگاهی سازی به مردم و خون شهدای این مملکت  بی احترامی می‌کنند.

وی یادآور شد: در قانون جمهوری اسلامی ایران مواردی با عنوان تخلف در انتخابات مشخص آمده است که بخشی از آن به مسئولین دولتی و نهادها مرتبط است امیدوارم دستگاه های اجرایی با عمل به قانون مرتکب تخلف نشوند که در غیر این صورت متخلف قلمداد شده و برخورد جدی با آنها خواهد شد.

نصیری اضافه کرد: کسانی که از ولایت مداری، ارزش مداری، ارزش‌های الهی، خدایی بودن و دینداری دم می زنند باید بیش از دیگران  مواظب باشند چرا که تخلف آنها بیشتر به ارزش‌های دینی آسیب می زند چرا که  استفاده از عناوین مقدس  برای رسیدن به اهداف شخصی خیانت بسیار بزرگی است.

وی یادآور شد: بطور یقین ضربه‌ای که اینگونه افراد با زیرپا گذاشتن قوانین و مقررات به ارزش‌های نظام اسلامی می زنند بسیار مخرب است .

نصیری با بیان اینکه فعالیت مدیران کل و دیگر کارمندان در تمام اوقاتی که بخواهند به نفع یک نامزد تبلغ کنند مغایر با قوانین انتخابات جمهوری اسلامی نیست، افزود: این افراد می توانند در ساعات اداری مرخصی گرفته فعالیت کنند ولی حق استفاده از امکانات و تجهیزات دولتی را در این ارتباط ندارند .

وی از شهرداری‌ها و شرکت‌های خدمات رسان مانند گاز، آب و برق خواست از انجام هر کاری که موجبات مزاحمت و ایجاد نارضایتی در میان مردم می شود در هفته‌های آینده خودداری کنند .

وی شرکت پرشور و آگاهانه مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در 29 اردیبهشت امسال و مشارکت در آینده کشورمان را برگ زرین دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی ایران دانست .

 

   


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.