مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل گفت: جانبازان گرانقدر پاسداران و حافظان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، بمناسبت سالروز با سعادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسمی جانبازان گرانقدر 70 درصد اردبیل و خانواده هایشان تجلیل و تکریم شدند.

در این مراسم علی منصور لکورج مدیرکل بنیاد استان اردبیل ضمن تبریک روز جانباز به جانبازان و خانواده‌های آنان و نیز اعیاد شعبانیه گفت: زمانی که سخن از عشق و ایثار و شجاعت به میان می آید نام علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) بر اذهان و زبان‌های جاری می شود. بزرگمردی که در راه دین و ادای تکلیف و عشق به ولایت در تاریخ نام و یادش جاوید و ماندگار است.

وی با وصف مقام جانبازان گرانقدر بیان کرد: این عزیزان همچون مولای خودشان قمر بنی هاشم(ع) در راه ترویج فرهنگ ناب محمدی و احیای ارزشهای معنوی و اسلامی تلاش می کنند و در این مسیر استوار و ثابت قدم هستند.

وی جانبازان را پاسداران و حافظان جان برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: آنان هر زمان برای صیانت و حفاظت این مرز و بوم ایثارگری می‌کنند و خدمت کردن به این انسانهای الهی افتخار بزرگی برای ما است.

لکورج با اشاره به برخی از خدمات بنیاد برای خانواده‌های شهدا و جانبازان احداث مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار اردبیل، با زیربنای 13650 مترمربع   را گام بزرگی در خدمات دهی مطلوب و در جهت رفاه حال جامعه ایثارگری بویژه جانبازان گرانقدر 70 درصد، نخاعی و ویلچری برشمرد.

وی گفت: فاز اول این مجتمع شامل استخر شنا، سالن چند منظوره ورزشی و سالن بدنسازی سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید و امید است فاز بعدی اش نیز بزودی تکمیل شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.