به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ماریا موسوی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی انتخابات ویژه دبیران و کارشناسان انتخابات فرمانداری‌ها‌، بخشداری‌ها و ستاد استانداری در اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود‌ تمامی مراحل فرآیند انتخابات در سراسر استان اردبیل کاملا به‌روز باشد و بدون هیچگونه تاخیری عملیاتی شود، چرا که برگزاری انتخابات سالم و پرشور هدف ماست و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود.

وی با اشاره به این‌که نباید از هیچ تلاشی برای انتخابات سالم و باشکوه دریغ شود، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که آرای مردم را حق‌الناس دانسته‌اند باید این موارد مورد توجه قرار داده شود، چرا که این موضوع گواه از اهمیت برگزاری انتخابات سالم دارد تا بتوانیم با رعایت صحیح قوانین شاهد جلب رضایت همگان و برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور باشیم.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات و  برگزاری انتخابات سالم از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که به عنوان یک وظیفه اساسی باید مورد  توجه مجریان انتخابات در استان واقع شود تا از این طریق بتوانیم انتخاباتی سالم و باشکوه را مبنای کار خود قرار دهیم.

موسوی بیان کرد: زمان برگزاری انتخابات نیز از دیگر مواردی است که باید با جدیت تمام مورد توجه واقع شود تا بتوانیم از این طریق بدون هیچ اتلاف وقتی شاهد برگزاری انتخابات باشیم و از این طریق  از زمان حساس فرایند مراحل انتخاباتی به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که 98 درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی در هیئت‌های اجرایی استان تایید شده‌اند، تصریح کرد: طبق ماده 48 قانون انتخابات شوراها، هیئت‌های نظارت شهرستان و بخش، تا 31 فروردین فرصت بررسی صلاحیت آن دسته از داوطلبانی را که در هیئت‌های اجرایی تائید صلاحیت شده‌اند را دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها، در یکم اردیبهشت نظر خود را به هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها و بخشها اعلام خواهند کرد و در دوم اردیبهشت مراتب تائید یا رد‌صلاحیت به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621546
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.