رضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: من به نوبه خود به بازماندگان حادثه ناگوار اخیر که به خاطر جاری شدن سیل اتفاق افتاد تسلیت عرض می‌کنم و از این امر بسیار متاثر هستم ولی باید در رابطه با حادثه‌ای که برخی از استانهای کشور از جمله اردبیل را  نیز تحت تاثیر قرار داد تصمیمات اساسی اتخاذ کنیم.

وی با اشاره به این‌که بهینه‌سازی در مصرف آب و رفع مشکلات سیل‌زدگان از جمله مواردی است که باید مورد توجه واقع شود، افزود: نیاز است با تلاش و اهتمام ویژه مسئولین مربوطه گامهای اساسی برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان برداریم و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنیم، چرا که وظیفه ما در این زمان حساس کاملا مشهود است و باید به آن با جدیت عمل شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما از وزارت نیرو این است که هر چه سریعتر اقدامات پیشگیرانه در خصوص وقوع سیل انجام دهد و به مشکلات کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی نیز به صورت ویژه و اساسی در استان اردبیل توجه شود.

کریمی با بیان این‌که تخصیص اعتبارات لازم از صندوق توسعه ملی برای مهار آبهای مرزی نیز تحقق یابد، تصریح کرد: یکی دیگر از مواردی که باید مورد توجه واقع شود بهره‌مند شدن استان از سهمیه مورد نیاز است که امیدواریم این مسئله نیز هر چه سریعتر پیگیری شده و در دستور کار قرار داده شود.

وی بیان کرد: متاسفانه بخش کشاورزی استان اردبیل آن طور که باید مورد توجه واقع نشده و انتظار ما این است که وزارت جهاد کشاورزی به وضعیت کشاورزی در استان توجه کند تا بتوانیم از این طریق بخش کشاورزی استان را ارتقا داده و شاهد رونق و توسعه اقتصاد منطقه باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش گردشگری استان نیز نیازمند جلب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است که در این زمینه همکاری و مشارکتهای همه‌جانبه مسئولین و دستگاههای اجرایی مربوطه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618822
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.