به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، فریدون بابایی ظهر امروز در نشستی با مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل در شهرستان خلخال اظهار کرد: در حال حاضر طرح مقاوم‌سازی مساکن در شهرستان خلخال با جدیت ادامه دارد و خوشبختانه اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده شده است.

وی با اشاره به این‌که اقدامات انجام داده شده برای آبادانی شهر و روستاها مثبت ارزیابی شده است، افزود: از عملکردهای سازنده بنیاد مسکن استان در این شهرستان شایسته تقدیر و قدردانی است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف مورد نظر خود در این زمینه دست یابیم.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: مقاوم‌سازی مساکن در این شهرستان به صورت نهادینه اجرا می‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته از خسارات زلزله خراسان به عنوان یک درس  عبرت برای خود استفاده کنیم و با اجرای مناسب طرحهای مقاوم‌سازی شاهد کاهش تلفات و حوادث در سطح استان باشیم.

بابایی بیان کرد: در برخی از روستاهای شهرستان خلخال نیازمند بازنگری طرح‌های روستایی هستیم و در روستاهای مثل لرد و امثال آن که دارای جمعیت بیشتری بوده نیازمند تهیه زمین برای سکونت ساکنان هستیم که نیازمند عنایت بنیاد مسکن در تسریع تصویب طرح‌های هادی و بازنگری است.

وی با بیان این‌که حرکت مقاوم‌سازی در روستاها مهم است و مقابل خسارات جانی و مالی افراد را گرفته است، تصریح کرد: نیاز است با مشارکت و همکاری همه‌جانبه دستگاهها بتوانیم وضعیت اعتبارات را مشخص کرده و شاهد اجرای موفق طرحهای مقام‌سازی باشیم و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617151
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.