به گزارش ایرنا، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمینافزود: فرهنگ عمومی و ملموس مردم، شالوده و زیربنای اجتماعی و فرهنگی آن جامعه را تشکیل می دهد.
وی بیان کرد: خروجی جلسات شورای فرهنگ عمومی بایستی طوری باشد که ما آثار و برکات آن را در کمتر کردن آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی و پیشگیری از معضلات شاهد باشیم.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: فرهنگ عمومی مقوله ای گسترده و فراگیر است به عبارتی مجموعه منسجم و نظام یافته ای از اهداف، ارزش ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارهای مردم متعلق به یک جامعه بزرگ قوم یا ملت است.
امام جمعه نمین در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و همچنین روز پدر خواستار برگزاری هر چه باشکوه تر این روز بزرگ و همه گیر شدن سیره و سنت مولا علی (ع) در زندگی وافعی خانواده ها شد.
حجت الاسلام یوسف زاده در ادامه سخنان خود با اشاره به این مطلب که در اجرای امورات فرهنگی نباید منتظر بودجه و دریافت اعتبارات بود گفت:پرداختن به امور فرهنگی و اعتلای سطح اجتماعی جامعه نیازمند بسیج همگانی؛حضور نیروی انسانی متعهد و متخصص و برنامه ریزی های قوی است.
امام جمعه شهرستان نمین با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، فرهنگ را جز اساسی ترین مسائل جامعه دانست و افزود : تمام فرهنگ های مختلف شهری و روستایی باید زیر سایه ی پرچم اسلامی قرار بگیرند و در این راه باید از رهنمود های رهبر انقلاب استفاده کنیم و مانع نفوذ دشمن از طرق فرهنگی شویم.
نمین در 30 کیلومتری شرق اردبیل واقع است.
خبرنگار: ساسان رحمتی ** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6016/7120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.