به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه پل داروپخش اردبیل اظهار کرد: ایجاد تسریع در روند اجرای پروژه پل روگذر تقاطع داروپخش باید مد نظر پیمانکار این پروژه باشد تا بتوانیم شاهد بهره‌برداری هر چه سریعتر از این پروژه در اردبیل باشیم.

وی با اشاره به روند اجرای این پروژه بیان کرد: پل تقاطع داروپخش در حال حاضر 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مردادماه امسال براساس هدفگذاریهای لازم تلاش می‌کنیم تا این پروژه را تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم تا با این امر شاهد کاهش مشکلات و ترافیک در این نقطه از شهر باشیم.

لطف‌اللهیان با اشاره به آغاز اجرای آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر و خیابانهای شهر اردبیل گفت: با مساعد شدن شرایط جوی نهضت آسفالت‌ریزی در اردبیل آغاز شده و اقدامات مستمر شهرداری اردبیل در روزهای آغازین سال 96 برای بهبود وضعیت آسفالت معابر سطح شهر همچنان ادامه دارد که در این راستا از آغاز سال بیش از سه هزار تن آسفالت در سطح شهر اردبیل توزیع شده است.

شهردار اردبیل از پیش‌بینی تولید و توزیع بیش از 220 هزار تن آسفالت برای زیرسازی، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر در سال 96 خبر داد و افزود: برای این امر 300 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با تخصیص این میزان اعتبار شاهد آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر شهری اردبیل در مناطق مختلف خواهیم بود.

وی توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی را از دیگر برنامه‌های شهرداری دانست و تصریح کرد: این مراکز بسترساز ارتقای زندگی شهری است که برای رسیدن به این مهم پروژه‌های احداث فرهنگسراها در اردبیل در حال احداث بوده و تلاش و جدیت بر این است تا با تسریع در اجرای این پروژه‌ها زمینه بهره‌برداری از انها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 611769
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.