به گزارش ایرنا، در توضیح نیروی انتظامی استان اردبیل آمده است : در ساعت 20 و 55 دقیقه هفتم فروردین در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک نفر به دره منتهی به پل معلق که منجر به فوت وی شده، بلافاصله اکیپ کلانتری به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و مشاهده می نمایند یک نفر به هویت معلوم بدلیل سقوط به دره فوت نموده است.
این گزارش افزوده است: پس از بررسی ها و تحقیقات میدانی، محرز می گردد چهار نفر با هویت های معلوم به صورت غیر مجاز و بدون بلیط قصد ورود به پل معلق را داشته اند که پس از گذر از پل پیاده رو اول، به سمت محوطه دوم (محوطه پل اصلی) حرکت می نمایند.
از آنجایی که نگهبانان پل معلق متوجه حضور افراد غیر مجاز می شوند، از ورود آنان ممانعت می نمایند، در این حین سه نفر از این افراد از محل متواری و لیکن فرد ردیف چهارم (متوفی) قصد می نماید از حاشیه های کناری پل معلق استفاده و خود را به بالای پل برساند.
لیکن هم به جهت تاریکی هوا و نبود دید کافی برای وی و هم به دلیل شیب تند دامنه سنگی مجاورت پل معلق، متوفی کنترل خود را از دست داده و از روی سنگها به پایین سقوط و بر اثر برخورد از ناحیه سر با اجسام سخت فوت می نماید.
پس از هماهنگی با مقام قضایی، افراد ردیف اول و دوم به هویت معلوم توسط کارآگاهان پلیس دستگیر و شخص ردیف سوم به هویت معلوم تا این لحظه متواری می باشد.
لازم به ذکر است پس از اخذ تست های لازم از این افراد، متاسفانه وضعیت نرمال و عادی نداشتند.
گزارش پلیس ادامه می دهد: با توجه به اینکه برخی از خبرگزاریها فوت این شخص را به سقوط از پل معلق نسبت داده بودند، حدوث چنین اتفاقی منتفی و کذب بوده و لیز خوردن متوفی از روی سنگهای مجاور پل علت حادثه تشخیص داده شده است.
به اطلاع عموم هموطنان عزیز نیز می رساند که طبق اعلام کارشناسان و متخصصصان امر، پل معلق مشکین شهر از هر لحاظ ایمن و مورد استفاده گردشگران بوده و به طور مستمر مورد بازدیدهای تخصصی و مهندسی سازه ای قرار می گیرب خبرگزارد.
روزسه شنبه برخی کانال و خبرگزاری ها از جان باختن یک جوان درپل معلق مشگین شهر خبر دادند. چند روز پیش نیز یک دختر جوان با پرتاب کردن خود از این پل به زندگی خود خاتمه داد.
مسئولان شهرستان مشگین شهر می گویند که برخی کانال ها با نشر و بزرگنمایی اخبار مربوط به فوت این دو نفر در پل معلق بدون اشاره به جزییات قصد ناامن نشان دادن این پل را دارند در حالی که این سازه دارای استاندراد جهانی بوده و در خاورمیانه پلی بی نظیر می باشد.
خبرنگار و انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.