به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات افزود: از آغاز سفرهای تعطیلات نوروز امسال و در طول هفته اول این مسافرت ها بیش از 32 هزار گردشگر ، مسافر و میهمان وارد خلخال شده و از جاذبه های گردشگری طبیعی ، مناطق نمونه گردشگری ، روستاهای هدف گردشگری و سایر جاذبه های تاریخی منطقه دیدن کرده اند.
وی گفت: ظرفیت اسکان مسافران خلخال در اقامتگاه های رسمی مسافر از جمله میهمانسراها ، هتل ها و میهمانپذیرها 950 نفر در روز است.
او تشریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده و مدیریت خوب تعطیلات نوروز امسال هیچ کمبود اقلام ضروری مسافران در تعطیلات امسال مشاهده نشد و نان گرم و اقلام ضروری مورد نیاز مسافران به صورت مطلوب در این ایام تامین شده است.
فرماندار خلخال با بیان اینکه در حال حاضر توسعه صنعت گردشگری و توریسم تنها راه نجات این شهرستان از بن بست اقتصادی است افزود: برای رونق گردشگری خلخال کارهای زیربنایی مختلفی شده و با تکمیل زیرساخت های لازم گردشگری زمینه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بخش فرهم خواهد شد.
وی برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره ورزش های زمستانی ، استقبال از بهار و چند جشنواره دیگر را از جمله برنامه های اجرا شده در سال گذشته در رونق گردشگری اعلام و از برگزاری جشنواره موسیقی سنتی در روستای برندق خلخال در دهم فروردین و جشنواره کوچ عشایر استان اردبیل به میزبانی خلخال در 15 اردیبهشت سال جاری در این راستا خبرداد.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
تفرجگاه اندبیل ، چشمه های ازناو و میرعادل ، آبشار ، قلعه کیلوان ، کاروانسرای چنارلق ، کاروانسرای شاه عباسی ، پل تاریخی پردیس و بنای چهار گوش از مناطق گردشگری شهرستان خلخال است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.