مهدی احمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد هشت نفر برای شهر نیر ، 29 تن برای بخش کوراییم و 53 تن برای بخش مرکزی ثبت نام کرده اند.
او گفت: در بخش کورائیم 50 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده انتخابات شورای اسلامی در 23 روستای این بخش برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیر در ادامه افزود: در بخش مرکزی 51 روستا وجود دارد که با تدابیر انجام شده در 47 روستای این بخش انتخابات برگزار شود و 2 روستای جلوگیر و یامچی سفلی به دلیل تعداد جمعیت کم امسال فاقد شورا خواهد بود.
فرماندار نیر اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ ثبت نام داوطلبان در رتبه پنجم قراردارد.
وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پرنشاط در این شهرستان انجام شده و به کسانی که قصد دارند در انتخابات شورای اسلامی روستا شرکت کنند توصیه می‌شود زمان ثبت نام برای شرکت در انتخابات را به آخرین روزها موکول نکنند تا با ترافیک ثبت نامی مواجه نشوند.
فرماندار شهرستان نیر افزود: ثبت نام در دفاتر پیشخوان دولت شهرستان نیر در فرمانداری و بخشداری ‌های مرکزی و بخش کورائیم تا ساعت 4 بعد از ظهر انجام می شود.
فرماندار نیر در ادامه به تعداد شعب اخذ رای هم اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود 90 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شود.
احمدی افزود: در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا 94 درصد مردم شهرستان نیر شرکت کرده بودند که در سطح کشور بی‌نظیر بود.
خبرنگار: شهرام اصالت ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7116/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.