به گزارش ایرنا ، حسن صدیقی نماینده بازاریابی شرکت همراه اول روز شنبه در آیین افتتاح این دفتر گفت: دفتر فول سرویس خدمات همراه اول شهرستان خلخال اولین دفتر فول سرویس استان اردبیل است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی و برای پنج نفر از بیکاران شهرستان فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: با راه اندازی این دفتر از این پس تمام خدمات مربوط به اپراتور همراه اول در وقت اداری وغیر اداری در این دفتر انجام و بدون مراجعه مردم به اداره مخابرات خلخال صورت خواهد گرفت.
وی اظهار کرد: تاکنون پنج مورد مجوز راه اندازی دفتر خدمات فول سرویس همراه اول برای استان اردبیل صادر شده که چهار مورد آن در مرحله اقدامات اولیه اداری بوده و دفتر خلخال اولین دفتر راه اندازی شده استان است.
صدیقی گفت: در حال حاضر 16 هزار و 500 نفر در خلخال از خدمات همراه اول استفاده می کنند که این میزان 70 درصد از کل استفاده کنندگان از شبکه تلفن های همراه این شهرستان است.
صادق حیدری ، رئیس شرکت مخابرات خلخال نیز گفت: تا پایان فروردین سال آینده تمام خدمات مربوط به همراه اول از این اداره تفکیک و به دفتر فول سرویس خدمات همراه اول شهرستان واگذار خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع می باشد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.