به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط‌ عمومی اداره کل کانون پرورش فکری اردبیل ، از میان 13 هزار و 233 اثر رسیده به این جشنواره 50 کودک و نوجوان ایرانی توانستند به دور پایانی این رقابت راه یافته و موفق به کسب نشان و دیپلم افتخار شوند که در مجموع از این تعداد 10 اثر از اعضای کانون استان اردبیل جز برگزیدگان هستند.
بر اساس این گزارش ، سه برنده نشان و دیپلم افتخار این مسابقه زهرا صدری 14 ساله از مرکز 2 پارس‌ آباد ، آیدا مهرورز 11 ساله و رعنا غیاثی 10 ساله از مرکز چهار اردبیل هستند.
همچنین نسرین بهنژاد 10 ساله از مرکز چهار اردبیل ، شاینا قلی زاده 7 ساله از مرکز 2 اردبیل ، فاطمه صدری 13 ساله از مرکز 2 پارس‌ آباد ، نسرین محبوب 12 ساله از مرکز 2 پارس‌ آباد ، سیده ساغر ایرانی 12 ساله از مرکز 2 اردبیل ، میترا میکائیل 14 ساله از مرکز یک اردبیل و حسین محمدی 10 ساله از مرکز سه اردبیل دیپلم افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.
اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون در استان اردبیل با ارسال 60 اثر به این مسابقه بار دیگر استعدادهای هنری خود را نشان دادند.
مربیان هنری آمنه صالحی ، سمیه جعفری ، نرگس پورعلی ، ناهیده جدی ، لیلی نظمی و مهناز زارعی پیش‌ از این نیز با هدایت اعضای مراکز افتخارات زیادی را در سطح ملی و بین ‌المللی برای کانون استان کسب کردند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.