فرمانده نیروی انتظامی اردبیل از رشد 72 درصدی کشفیات مواد محترقه در سال جاری خبر داد وگفت: در این زمینه 111 نفر دستگیر و 8 دستگاه خودرو متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سردار حسین عبدی در نشست خبری خود با خبرنگاران در آستانه چهارشنبه سوری با بیان این مطلب گفت: یک میلیون و 368 هزار و 5 عدد مواد محترقه در استان اردبیل توقیف شده است بطوریکه کشفیات مواد محترقه نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته سردار عبدی خانواده ها و مردم قبل پلیس در بروز عواملی چون آتش سوزی های چهارشنبه سوری نقش دارد چرا که پلیس نمیتواند داخل خانه مردم را کنترل کند. لازم است خانواده آگاه باشند به این مسایل تا خدای ناکرده دچار حادثه جاسوز نباشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر  بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز در استان اردبیل 7 نفر جان خود را از دست داده و 14 نفر نیز مصدوم  شده است.

سردار عبدی در ادامه به کاهش 4 درصدی کل جرایم در استان اردبیل  در مقایسه با سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال جاری به توجه اینکه امسال مزین به سال اقتصاد مقاومتی بود به ارزش 375 میلیارد ریال  کشفیات قاچاق کالا داشتیم که در مقایسه با سال گذشته با افزایش مواجه بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل وضعیت سرقت در استان را یادآور شد و گفت: استان اردبیل جز استانهای امن کشور است بطوریکه در بحث سرقت توانسته نسبت به سال گذشته شاهد کاهش 11 درصدی باشد.
 
فرمانده نیروی انتظامی استان افزایش ۱۳ درصدی کشفیات مواد مخدر از جمله هروئین، حشیش و شیشه در سال جاری در استان را یادآور شد و افزود: در رابطه توانستیم بیش از  700 نفر خرده فروش و معتاد را دستگیر و در کمپ ترک اعتیاد بستری کنیم.

وی یادآور شد: میانگین عملیاتهای روزانه پلیس در رابطه با تماسهای 110 حدود 566 مورد در روز بوده و 50 درصد تماسهای مردم با سامانه پلیس 110 منجر به عملیات شده است.
 
وی کرد: بیش از چهار هزار نفر از نیروهای پلیس در طرح نوروزی مشارکت خواهند کرد و نیز 41 ایستگاه نوروزی پلیس به ایستگاههای نوروزی پلیس در اردبیل اضافه شده است.
   
سردار عبدی به وضعیت قتل در سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته 20فقره قتل در استان به وقوع پیوسته بود امسال این آمار به 17 مورد رسیده که در مقایسه با سال قبل کاهش 15 درصدی را نشان می دهد.
 
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.