سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل بر ضرورت قرارگیری پروژه‌های عمرانی استان در اختیار پیمانکاران بومی تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، فهیمی در جلسه شورای فنی  استان با بیان این مطلب گفت: برای اجرای بهتر این طرح دستگاه‌های اجرایی با اقدامات لازم را انجام دهند بطوریکه پیمانکاران بومی هم به منطقه آشنایی دارند و هم اینکه در صورت نیاز همیشه در دسترس هستند.



وی با اشاره به اینکه نبود پیوست اجتماعی در اجرای طرح‌های عمرانی یکی از معظلات شهری اردبیل است، خاطرنشان کرد: لازم است قبل از اجرای پروژه‌های عمرانی پیوستهای اجتماعی و فرهنگی آنها مورد بررسی قرار گیرد تا در آینده تاثیرات مثبت آن در طرحها مشخص شود.



وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفی خدمات پیمانکاران و کیفی‌سازی پروژه‌ها باید با جدیت دنبال شود، گفت: دستگاههای اجرایی و متولیان مربوط باید  نظارت همه جانبه داشته باشند تا با بحثهای کارشناسی  کارها انجام شود تا در آینده با مشکل مواجه نباشند.



به گفته وی انتخاب مشاور و تقویت آن در اجرای پروژهای عمرانی در سطح استان می تواند هزینه اجرای طرحها را برای دستگاهای اجرایی نیز پایین بیاورد بطوریکه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور و استان است و استان اردبیل هم با به کارگیری این موارد به عنوان یک استان تولیده کننده می تواند توسعه‌ای عمل کند.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.