به گزارش ایرنا ، فرماندار خلخال روز سه شنبه در این آیین گفت: برای راه اندازی فاز اول کارخانه تولید شیشه های دوجداره خلخال با ظرفیت تولید روزانه 500 متر مکعب شیشه دو جداره بیش از یک میلیارد ریال هزینه شده و با راه اندازی آن برای هفت نفر ایجاد اشتغال شده است.
فریدون بابایی افزود: ماشین آلات و تجهیزات فاز دوم این واحد صنعتی نیز با سرمایه گذاری یک میلیارد و 200 میلیون ریال خریداری و با نصب و راه اندازی آن برای چهار نفر دیگر ایجاد اشتغال خواهد شد.
وی اظهار کرد: شیشه های دوجداره تولیدی در این کارخانه با استفاده از فناوری روز دنیا و ویژه مناطق سردسیری کشور همچون خلخال بوده و با راه اندازی این واحد صنعتی مشکل مراجعه مردم برای تهیه شیشه های دوجداره صنعتی از سایر شهرستان های کشور برطرف شد.
فرماندار خلخال همچنین در بازدید از کارخانه تولید قطعات یو پی وی سی واقع در شهرک صنعتی خلخال از سرمایه گذاری 20 میلیارد ریالی برای راه اندازی این واحد صنعتی خبرداد و گفت: تجهیزات و دستگاه های این واحد صنعتی با تلاش کارشناسان کشور چین و ایران در حال نصب بوده و با آغاز بکار این کارخانه برای 20 نفر از بیکاران اشتغال پایدار ایجاد خواهد شد.
امسال مشکل و موانع 50 درصد از واحدهای تولیدی مشکل دار شهرستان خلخال شامل 11 واحد تولیدی از مجموع 22 واحد تولیدی برطرف شده است.
دولت برنامه ای برای فعال کردن هفت هزار و 500 واحد تولیدی راکد در کشور دارد که از این تعداد 126 واحد متعلق به استان اردبیل است.
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد. فعال کردن واحدهای تولیدی راکد یکی از مهم ترین سیاست های دولت تدبیر و امید است.
خبرنگار: بهرام نقی زده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.