Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: هم اکنون 224 مدرسه در اردبیل تحت پوشش برنامه تعالی مدرسه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، احمد ناصری در مراسم  تجلیل از مدیران مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سال فدک اردبیل با اشاره به اجرای برنامه تعالی مدیریت مدرسه در مدارس گفت: برنامه تعالی مدیریت مدرسه، برنامه ای است که با هدف ترویج و تقویت روش خود ارزیابی در درون مدرسه، ارتقای کیفیت آموزشی و مشارکت مسئولان و والدین و دانش آموزان در اداره مدرسه اجرا می شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مدیران مدارس اختیار کامل دارند با هماهنگی معلمان نسبت به برگزاری کلاسهای جبرانی برای دانش آموزان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه میزان تعطیلی مدارس در استان اردبیل در سال جاری ده درصد افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس برای جبران درسهای عقب افتاده دانش آموزان به خاطر تعطیلی مدارس به علت شرایط نامساعد جوی در استان برنامه ریزی کنند.

ناصری با اشاره به اینکه در حال حاضر 224 مدرسه در استان تحت پوشش برنامه تعالی مدرسه قرار دارند، اضافه کرد: از این تعداد 67 مدرسه ابتدایی، 87 مدرسه متوسطه اول، 47 مدرسه متوسطه دوم و 23 واحد مرکز فنی و حرفه ای و کار و دانش است. 

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل به اجرای این برنامه در سایر مدارس استان اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای لازم صورت گیرد تا بشود مدارس بیشتری تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار گیرد.

وی جمع کردن مدارک و مستندات زیاد، عدم پشتیبانی لازم و تبدیل شدن مشاوره و راهنمایی های لازم به بازرسی به هنگام نظارت و ارزیابی را از جمله نقاط ضعف این طرح به هنگام اجرای عنوان کرد.

ناصری اضافه کرد: برنامه تعالی مدیریت مدارس با نگاه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در کشور تدوین شده تا پاسخگوی نیازهای فردی و ملی متاسب با معیارهای دینی و اسلامی باشد.

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.