رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) از کشف و ضبط حدود سه تن ماکارونی خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) از کشف و ضبط حدود سه تن ماکارونی و بیش از ۱۶ هزار لیتر روغن موتور در ۲ انبار جداگانه خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، قادر آقایی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش‌های مردمی به سامانه ارتباطی ۱۲۴ گشت مشترکی با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، معاونت اطلاعات هنگ مرزی، بازرسان اداره صمت، بهداشت و عوامل پاسگاه مرزی پیریوانلو برگزار شد.

وی افزود: در جریان این بازرسی سه تن ماکارونی از یک انبار در پارس‌آباد مغان کشف گردید که با دستور مقام قضایی در چرخه تنظیم بازار قرار گرفته و با قیمت مصوب بین مصرف‌کنندگان توزیع شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) بیان کرد: پیش‌تر نیز بازرسی دیگری از یک واحد انبار با حضور بازرسان اداره صمت با همکاری و هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی، تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف انجام شد.

آقایی اضافه کرد: ۱۶ هزار و ۱۸ لیتر روغن موتور به ارزش ۶ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال در این انبار کشف و پرونده پس از تکمیل جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور برشمرد و اظهار کرد: برخورد با فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی جزو اولویت‌ها است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پارس‌آباد (مغان) از عموم مردم درخواست کرد تا چنانچه اطلاعاتی درباره احتکار کالاهای اساسی، عمومی و ضروری دارند در اختیار سامانه ۱۲۴ قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.