رییس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی خلخال علت تعطیلی جایگاه های سوخت سی ان جی این شهرستان را تشریح کرد.

رییس شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی خلخال گفت: از مجموع پنج جایگاه سوخت سی‌ان‌جی (گاز طبیعی) در شهر و مراکز بخش‌های این شهرستان تنها یک جایگاه بطور مستمر فعالیت دارد.

به گزارش جماران، وحید پژوهان افزود: در حال حاضر از سه جایگاه سی‌ان‌جی موجود در خلخال و ۲ جایگاه مراکز بخش‌های شاهرود و خورش‌رستم تنها یک جایگاه در اختیار بخش خصوصی در روستای خوجین سوخت گاز طبیعی فعال است ، سه جایگاه کاملا تعطیل و جایگاه هشجین مرکز بخش خورش‌رستم متعلق به شهرداری نیز روزانه ۲ ساعت باز است.

وی با بیان اینکه ۲ جایگاه سی‌ان‌جی شهرداری خلخال به علت بدهی چهار میلیارد ریالی به شرکت گاز تعطیل شده ،اظهارداشت: برغم تلاش برای وصل مجدد گاز این ۲ جایگاه و فعال‌سازی آنها ، شرکت گاز بر انسداد گاز ورودی این ۲ جایگاه تا زمان پرداخت بدهی معوقه اصرار دارد.

پژوهان گفت: جایگاه سوخت سی‌ان‌جی کلور مرکز بخش شاهرود خلخال نیز از مدت‌ها پیش به علت استاندارد نبودن تجهیزات تعطیل شده است.

وی تشریح کرد: در حالی که جایگاه ۲ منظوره سی‌ان‌جی روستای خوجین بلحاظ تعمیرات اساسی و جداسازی محل ورود خودروهای دریافت سوخت بنزین نفت گاز با خودروهای گازسوز  باید بزودی تعطیل شود ، شهرداری خلخال باید برای تامین سوخت گاز خودروهای گازسوز اقدام کند.

فرهاد خوگر ، سرپرست شهرداری خلخال نیز گفت: ۲ جایگاه سی‌ان‌جی در اختیار شهرداری به بخش خصوصی واگذار شده و بدهی معوقه شرکت گاز باید از سوی سرمایه‌گذاران مستاجر شهرداری پرداخت شود.

او اظهارداشت: علاوه بر بدهی معوقه یکی از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در اختیار بخش خصوصی به علت نیاز به تعمیرات تعطیل شده و شهرداری برای راه‌اندازی هر ۲ جایگاه تلاش می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.