عملیات احداث 144 واحد مسکن خیرساز امروز(پنجشنبه پنجم تیرماه) در اردبیل آغاز شد.

عملیات احداث ۱۴۴ واحد مسکن ویژه افراد بی سرپناه با همت افراد خیر و نیکوکار روز پنجشنبه طی آیینی در شهرک اندیشه شهر اردبیل آغاز شد.

به گزارش جماران، فیروز مهدی زاده مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در آیین آغاز عملیات اجرایی این مجموعه مسکونی گفت: انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل تاکنون ۲۶۴ خانوار نیازمند و بی سرپناه را صاحب مسکن کرده است.

وی افزود: انجمن خیرین مسکن‌ساز هم‌اکنون ۸۶ واحد مسکونی در دست احداث دارد و با شروع احداث این مجتمع مسکونی، امسال عملیات تکمیل ۲۳۰ واحد مسکونی را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به شناسایی بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ خانوار بی‌سرپناه فاقد توان مالی و نیازمند در استان اردبیل بیان کرد: بدون همراهی خیرین، پاسخگویی به نیاز مسکن این خانوارها میسر نیست.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان اردبیل در ادامه از مساعدت نهادهای مختلف از جمله شهرداری، راه و شهرسازی و شرکت‌های آب، برق و گاز برای ارائه خدمات رایگان به منظور احداث مجتمع مسکونی خیرساز ۱۴۴ واحدی شهرک اندیشه اردبیل تقدیر کرد.

وی گفت: برای احداث این مجتمع مسکونی ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه پیش‌بینی شده است که بخشی از آن توسط انجمن و خیرین، بخشی از طریق تسهیلات بانکی و مقداری نیز توسط خود متقاضیان تامین خواهد شد.

مهدی‌‍زاده افزود: این مجتمع مسکونی در زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۱۲ متر مربع و با زیربنای ۱۱ هزار و ۶۳۳ متر مربع در ۶ بلوک ۶ طبقه طراحی شده است.

وی اظهارداشت: واحدهای احداث شده در این مجتمع مسکونی که در متراژ ۵۶ تا ۷۶ متر مربع طراحی شده، در مدت ۳۶ ماه تکمیل شده و به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.