رئیس کل دادگستری استان اردبیل تأکید کرد: در این استان پرونده های اخلالگران در نظم و امنیت مردم خارج از نوبت رسیدگی می شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تأکید بر اینکه رسیدگی به پرونده های اخلالگران در نظم و امنیت مردم بدون نوبت انجام می شود، گفت: به منظور حفظ شان و جایگاه شهر ولایی و حسینی دارالارشاد اردبیل افراد قانون‌شکن و هنجارشکن که با ایجاد نزاع و درگیری بخواهند سیمای معنوی شهر را خدشه‌دار کنند علاوه بر مجازات قانونی از جمله حبس، منع اقامت و تبعید به شهرهای دیگر برای این افراد صادر خواهد شد.

به گزارش جماران، ناصر عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان به گزارش‌های نهادهای نظامی و انتظامی و نیز گزارش‌های مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت در سریع‌ترین زمان ممکن ورود کرده و خارج از نوبت به اینگونه پرونده‌ها رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به حساسیت دستگاه قضایی استان نسبت به حفظ آرامش و امنیت مردم افزود: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی است و مجازات سنگین و بازدارنده‌ای در انتظار اخلالگران نظم و امنیت خواهد بود.

وی اظهارداشت: به منظور حفظ شان و جایگاه شهر ولایی و حسینی دارالارشاد اردبیل افراد قانون‌شکن و هنجارشکن که با ایجاد نزاع و درگیری بخواهند سیمای معنوی شهر را خدشه‌دار کنند علاوه بر مجازات قانونی از جمله حبس، منع اقامت و تبعید به شهرهای دیگر برای این افراد صادر خواهد شد.

عتباتی از عموم خانواده‌ها خواست نسبت مراودات اجتماعی در رفتارهای فرزندان خود نظارت‌های دقیق داشته باشند تا از بروز مسائل و مشکلات که گاهی جبران‌ناپذیر است، خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.