فرماندار مشگین شهر اعلام کرد: در سال جاری 137 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

فرماندار مشگین شهر با اشاره به اینکه در سال جاری 137 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده، گفت:رویکرد اجتماعی در سال جاری می‌بایست جایگزین مقابله و مبارزه با مواد مخدر شود.

به گزارش جماران، اکبر صمدی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به کشف 137 کیلوگرم مواد مخدر، گفت:  پارسال ۲۷۰کیلوگرم انواع مواد  مخدر در این شهرستان توسط دستگاههای مبارزه با این بلای خانمانسور کشف و ضبط شده بود.

وی با  تاکید بر امر پیشگیری بیان کرد: رویکرد اجتماعی در سال جاری می‌بایست جایگزین مقابله و مبارزه با مواد مخدر شده و ادارات و کمیته های زیر مجموعه بر اساس برش شهرستانی و نقشه راه تدوین شده ،برنامه یک ساله خودرا در این خصوص تهیه  و اجرا کنند.

وی اضافه کرد:  ۲۰ تیم تیم اجتماع محور برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در محلات شهری و روستایی شهرستان مشگین شهر تشکیل شده تا  مبارزه با این آسیب اجتماعی عمیق تر و شریعتر صورت گیرد .

او تاکید کرد که  ادارات شهرستان بایستی همکاری و هماهنگی لازم را پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انجام دهند تا پدیده اعتیاد وقاچاق مواد مخدر به کمترین میزان کاهش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.