ناصر عتباتی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه زرین چوب آرتاویل اردبیل اظهارداشت: هر قدر به اشتغال و کارآفرینی بعنوان نیاز اصلی جامعه بیشتر توجه شود به همان میزان شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی، کاهش اختلافات و به طور کلی کاهش جرایم در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید و رهنمودها و تاکیدات راهبردی ایشان در طول سالیان اخیر در حوزه اقتصاد افزود: این مهم توجه مضاعف به تولید و اشتغال را نزد همه مردم بویژه مسوولان و کارگزاران نظام بیش از پیش ضروری کرده است.

او گفت: دادگستری استان با هماهنگی و همکاری مجموعه‌های تشکیلات قضایی استان در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تلاش می‌کند تا در راستای رونق بخشیدن به تولید، کار و اشتغال بازدیدهایی مستمر، مداوم و برنامه‌ریزی شده از واحدهای تولید و اشتغال به منظور بررسی مسائل و مشکلات آنها انجام دهد.

 رییس کل دادگستری استان اردبیل بیان‌کرد: امروز نیز از کارخانه زرین چوب آرتاویل بازدید شد ،این واحد از مهم‌ترین واحدهای تولیدی استان است که به زودی خط‌های تولیدی دیگر این واحد با ظرفیت اشتغال‌زایی و کارآفرینی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.