احمد ناصری روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم افزود: سه نفر از معلمان منتخب استان به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی از آمادگی برای برگزاری مناسب برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد و گفت: این برنامه‌ها بصورت مجازی و غیرحضوری صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به سامانه‌ای شدن انتخاب معلمان در استان افزود: برای اولین بار در کشور انتخاب معلمان برگزیده و توانمند استان بصورت سامانه‌ای صورت گرفته و بارگزاری مستندات مربوطه انجام شده است.

وی افزود: با تعطیلی مدارس، معلمان استان برای استمرار آموزش دانش‌آموزان با همت، دلسوزی، تعهد و ابتکار خوش درخشیدند و شاهد خلاقیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی بودیم که در این راستا وظیفه سازمانی ایجاب می‌کند که در هفته بزرگداشت مقام معلم تلاش و ایثارگری‌های معلمان استان اطلاع‌رسانی و قدر نهاده شود.

او دیدار و گفتگوی معلمان با رییس‌جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس، گفتگوی زنده وزیر آموزش ‌و پرورش از طریق شبکه شاد با فرهنگیان، همچنین گفتگوی وزیر آموزش ‌و پرورش با معلمان شاخص و برخی خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد که بصورت کشوری و هماهنگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.