حسین آزاد روز چهارشنبه افزود: حوزه هنری استان اردبیل در راستای اهداف عالی در قدم اول مبادرت به برگزاری مسابقه استانی نقاشی کودک در ایام نوروز با عنوان "کرونا را شکست می‌دهیم"نمود اما با توجه به استقبال کودکان از مسابقه و ارسال اثر از شهرهای مختلف، قالب فراخوان تغییر و به صورت ملی اقدام به انتشار مجدد شد.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حواشی مرتبط با آن که جهان را درگیر خود کرده است، جامعه هنرمندان نیز با واکنش‌های خاص خود وارد عمل شدند تا نسبت به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی مخاطب عام اقدام کنند.

وی با اشاره به ارسال  بیش از 400 اثر به این فراخوان بیان کرد: بیشترین آثار از استان‌های اردبیل و کردستان است و نکته جالب توجه ارسال تعدادی از آثار از کشورهای مختلف از جمله آلمان، ترکیه و کانادا می‌باشد.

 وی گفت: این مسابقه در دو رده سنی چهار تا 6 سال و هفت تا 12 سال و با  موضوعات "نگاه کودکانه به ویروس کرونا"، "ما کرونا را شکست می‌دهیم" و "در خانه می‌مانیم" برگزار می شود.

او افزود: فراخوان این مسابقه ملی نقاشی کودک به همت واحد هنرهای تجسمی و آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل منتشر شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 30 اردیبهشت ماه امسال از طریق پیام رسان‌های فضای مجازی به شماره 09144557175 ارسال کنند.

وی اظهار داشت: زمان اختتامیه نیز پس از داوری آثار و انتخاب برگزیدگان متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.