به گزارش روز جمعه ایرنا ، حمید لطف اللهیان افزود: به رانندگان تاکسی و اتوبوس‌ها  تاکید شده که برای حفظ سلامتی خود و جامعه از پذیرش مسافر بیشتر امتناع کرده و برحسب پروتکل ابلاغ شده خدمات ارائه دهند.

وی بیان کرد:  بر این اساس جابجایی بیش از ۲ سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌های شهری در اردبیل ممنوع بوده  و با متخلفان با جدیت برخورد می‌شود.

به گفته وی ، گروه‌های نظارت، گشت و کنترل در حوزه حمل و نقل عمومی با هدف رعایت کردن فاصله اجتماعی  افزایش یافته و از شهروندان نیز درخواست می شود تا تخلفات را  گزارش کنند. 

لطف اللهیانبیان گفت: در سازمان آرامستان‌ها، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری اردبیل ابعاد فاصله گذاری اجتماعی تبیین شده و هشدارهای  لازم به

کارکنان و رانندگان داده شده است .

شهردار اردبیل تاکید کرد: اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست  و ضروری است  در این وضعیت حساس آنها کمک حال مسوولان شهری باشند.

لطف اللهیان همچنین با اشاره به حجم زیاد مراجعات به شهرداری ها گفت: شهروندان می بایست مسایل و امور اداری خود را  غیر حضوری انجام داده و از مراجعه مستقیم به شهرداری خودداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در راستای جهش تولید و حمایت از شهروندان و کسبه‌ها شهرداری اردبیل مطالبات خود را ۴۰ درصد کاهش می‌دهد بیان کرد: شرایط نحوه وصول عوارض 50 درصد نقد و مابقی در پنج  قسط سررسید آخرین چک بیستم مردادماه سال 99 خواهد بود.

به گفته وی، عوارض نوسازی و بهای خدمات پسماند کسب و پیشه سال‌های قبل و امسال،جرایم ماده 100،تمامی عوارض بها خدمات مسکونی و تجاری، کل عوارض پروانه مسکونی و تجاری عوارض تفکیک و نقل وانتقال، بخشودگی جرایم سال‌های قبل خودرو  شامل این تخفیف بوده و ادارات دولتی، بانک‌ها و موسسات خصوصی می‌توانند از این تسهیلات بهره گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.