به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای معاونین دادگستری استان اردبیل عنوان کرد ارتقای وضعیت و کیفیت رسیدگی‌ها، کاهش اطاله رسیدگی و تحقیقات و به نتیجه رساندن پرونده‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن همراه با دقت در بررسی‌ها از اصلی ترین برنامه‌های دستگاه قضائی استان است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده‌های معوق از برنامه‌های دستگاه قضائی استان بود که به عنوان یک طرح ملی در دستور کار قرار داشت و خوشبختانه استان اردبیل در سایه تلاش شبانه روزی و کار جهادی همکاران توانسته است رتبه اول کشوری را در این خصوص کسب کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: دستگاه قضائی همانند سال‌های قبل در کنار مدیران و مسئولان دستگاه‌های متولی امر اقتصاد و نیز بخش خصوصی، سرمایه گذاران و تولید کنندگان خواهد بود و از ظرفیت دستگاه قضائی برای پیشبرد و تحقق شعار سال استفاده خواهد کرد.

عتباتی خاطر نشان کرد: تلاش در جهت ارتقای امنیت مردم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و روانی از دیگر برنامه‌های دستگاه قضائی استان است به همین منظور مبارزه بی امان و مستمر با جرایم به ویژه جرایم خشن و جرایمی که نظم و امنیت و آسایش مردم را بر هم می‌زند همچون نزاع دسته جمعی، مشروبات الکلی، مواد مخدر و نیز مبارزه با فساد از اولویت‌های دستگاه قضائی استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.