سردار هوشنگ حسینی روز شنبه اظهارداشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه ۲ نفر در رابطه با تهیه، نگهداری و توزیع الکل‌های صنعتی تقلبی در یکی از شهرک‌های صنعتی اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از صحت گزارش‌های دریافتی اطمینان یافته و پس از هماهنگی قضایی هر ۲ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به کشفیات به دست آمده از دستگیرشدگان گفت: در این عملیات ۲ هزار و ۴۴۵ لیتر الکل صنعتی ، ۴ هزار و ۱۴۰ لیتر آب باتری، یک‌هزار و ۶۲۰ لیتر شیشه‌شور، ۲۵۲ لیتر آب رادیاتور، یک‌هزار لیتر ضد یخ و ۲۵۰ لیتر اسید آب باتری غیرمجاز که با هدف استفاده در تهیه الکل‌های صنعتی احتکار شده بود، کشف شد.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه پلیس با حداکثر توان عملیاتی و تعهد در خدمت امنیت، آرامش و آسایش مردم بوده و برخوردی قاطع با مجرمان، قانون‌گریزان و مخلان آرامش فردی و عمومی خواهد داشت، افزود: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه با هدف برهم زدن امنیت و سلامت جامعه موضوع را با تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ ، به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.