به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا و ابتلاء به این ویروس در بستر بیماری نیز قرار دارد، پیامی را صادر کرد.

در بخشی از متن این پیام آمده است: «دگرگونی طبیعت سر منشأ تحولی شگرف و نشأت گرفته از مبدا لایزال الهی است حلول سال نو و عید باستانی را خدمت تمامی هم میهنان عزیز و مردم شریف استان اردبیل و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به ویژه کادر بهداشتی درمانی و خاصه پرستاران و پزشکان سخت کوش بخش کرونای اردبیل و شهرستان‌ها که در این روزهای پر محنت و حساس به دور از خانواده مشغول مراقبت و مداوای بیماران کرونایی بوده و تلاش مضاعف می‌کنند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، امیدوارم که با سپری شدن این لحظات با خاطرات تلخ و شیرینش، ایام شاد و مفرحی را پیش‌رو داشته باشیم.

همان طوری که مستحضر هستید شیوع کرونا در این روزها عید متفاوتی را برای مردم رقم زد، لذا صمیمانه خواستارم در این روزهای آغازین سال نو با محبت و نوع دوستی نکات بهداشتی را رعایت کرده و از دید و بازدیدهای ایام عید به شدت پرهیز کنید تا این بیماری منحوس سوغاتی برای سایرین نباشد، ان‌شاءالله با رفع این مشکل، آسایش و آرامش به جامعه ما برمی‌گردد و آنگاه عید حقیقی ما خواهد بود. به امید روزی که بر این بیماری فائق آییم.»

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.