به گزارش خبرگزاری مهر، رامین صادقی عصر یکشنبه در نشست با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، دادستان و سایر اعضای کارگروه نظارتی اردبیل عنوان کرد: با محتکران و گران فروشان ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان اردبیل بدون اغماض برخورد می‌شود.

وی با اشاره به تأکیدات مسئولان وزارت بهداشت در خصوص استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند، اظهار کرد: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح استان به وجود آمده متأسفانه برخی از افراد دست به سو استفاده زده و مبادرت به گران فروشی و احتکار محصولات مرتبط کردند.

رئیس صمت اردبیل تصریح کرد: در صورت مشاهده نگهداری و انبار ماسک و مواد ضد عفونی کننده، با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

صادقی در ادامه از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و … موارد را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی خطاب به دستگاه‌های ذیربط نیز یادآور شد: در سطح استان ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود داشته ضمن اینکه کارخانه تولید ماسک در سطح کشور نیز با تمام ظرفیت در حال تولید بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.