حجت الاسلام احمد شاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه خلخال با دعوت از مردم این منطقه جهت حضور در پای صندوق های رای و انتخاب نماینده منتخب خود اظهار داشت: کشور قوی و نیرومند نیازمند داشتن مجلسی قوی با نمایندگان شجاع و توانمند است.

وی با بیان  اینکه روز انتخابات روز احقاق حقوق مدنی و ضامن دوام و بقای کشور و نظام اسلامی است افزود:هرکس که به کشور خود علاقمند است و می خواهد در سرنوشت خود دخیل باشد وظیفه شرعی و قانونی او شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تو دهنی زدن به دشمنان ملت است.

خطیب جمعه خلخال با تاکید براینکه هرکس به کشور و منافع نظام عاقمند است باید در انتخابات شرکت کند بیان کرد:مردم همیشه بهترین مولفه قدرت و مردم سالاری در نظام اسلامی ایران هستند و انتظار از همه اقشار و گروه‌های مختلف مردمی با سلایق سیاسی متعدد شرکت در انتخابات به عنوان یک حرکت جمعی برای نشان دادن قدرت و انسجام ملی به دشمنان کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز پنجم اسفند ماه سالروز خواجه نصیرالدین طوسی فیلسوف ،ریاضیدان ،منجم و پزشک نامی ایران که به نام روز مهندس انتخاب شده است گفت: مهندسان کشور در بسیاری از عرصه‌های سازندگی و اقتصادی و قطع وابستگی به بیگانگان نقش ارزندهای داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.