محمد رضا کاظم زاده  روز سه‌شنبه در حاشیه دیدار با خانواده‌های نیازمند آسیب دیده از بارش برف در خلخال  افزود: طی پنج روز گذشته مناطق آسیب ‌یده از بارش برف و سرما در استان گیلان و شهرستان خلخال  استان اردبیل مورد بازدیدو ارزیابی قرار گرفته و پس از جمع‌بندی میزان خسارات وارده به واحدهای مسکونی آنها کمک لازم برای جبران خسارت ها  در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته و همزمان با بروز مشکل  برف و سرما در خلخال  اقلام ضروری مددجویان  بهزیستی از قبیل روغن،برنج ،پتو تامین شده و در مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی  اظهار کرد: تا برطرف شدن کامل بحران برف در  استان گیلان و اردبیل ادارات کل بهزیستی هر دو استان در حال آماده‌باش  کامل بوده و در صورت نیاز به جابجایی سالمندان ومعلولان از مراکز نگهداری آنها  اقدام خواهند شد.

کاظم زاده در این سفر  با حضور در منزل خانواده‌های معلول،محروم  شهری روستایی و دارای دوتا چهار فرزند معلول مسایل و مشکلات این خانواده ها  را بررسی کرد.

وی در دیدار با فرماندار خلخال نیز  در جریان آخرین وضعیت بحران برف این شهرستان و نحوه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان قرار گرفت.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی گیلان واقع است، این شهرستان در چند روز گذشته شاهد بارش بی سابقه برف و آسیب دیدن منازل مسکونی زیادی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.