عباس جنگی مرنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای شروع عملیات اجرایی پایاب سد گیوی اقدامات لازم جهت تامین اعتبار انجام شده است و  امید است این پروژه در موعد مقرر تکمیل شود.

وی بیان‌کرد: بانک کشاورزی بر اساس تفاهم نامه‌ای ۲۲۰۰میلیارد ریال از نیاز مالی پروژه سدگیوی را با مشارکت یک بانک دیگر تامین خواهد کرد.

جنگی بیان کرد: توسعه و بهبود کشت در اراضی دیم و باغات شهرستان کوثر (گیوی) ، کنترل سیلاب رودخانه گیوی ، ایجاد اشتغال ، جلوگیری از مهاجرت اهالی و افزایش جاذبه‌های توریستی شهرستان از اهداف احداث سد گیوی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه با با بیان اینکه چشمه‌های آب سرد دامنه‌های سبلان نگین منابع آب استان هستند افزود:استان اردبیل با دارا بودن ۱۳۰ دهنه چشمه آب سرد و گرم معدنی، یکی از استان های مستعد  در امر سرمایه گذاری بوده و شرکت آب منطقه ای اردبیل برای بهره مندی بیشتر از این منابع آبی برنامه ریزی لازم را انجام داده است.

وی با بیان اینکه استفاده از تجارب بخش خصوصی لازمه ارتقای سطح کیفی اجرای زیرساخت‌های آبدرمانی‌هاست گفت:استفاده از تجارب بخش خصوصی مبتنی بر دانش و فناوری روز در طراحی و اجرای ساختمان و تاسیسات آبدرمانی ها، لازمه ارتقای سطح کیفی اجرای زیرساخت‌های آبدرمانی‌هاست. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل با اشاره به آمادگی این شرکت برای استفاده از ظرفیت‌های  بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری اظهار داشت:آماده حمایت از سرمایه گذران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در آب‌های معدنی هستیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.