علی رحمتی روز شنبه در نشست با فعالان بخش حمل و نقل استان اردبیل افزود: برای رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک سهمیه‌ای به نرخ مصوب دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه لاستیک موجود در انبارها بیش از نیاز رانندگان بوده و با انباشت لاستیک روبرو هستیم، اظهارداشت: توزیع لاستیک ناوگان درون‌شهری و برون‌شهری بصورت نرم‌افزاری و تحت وب انجام و حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان بصورت سیستمی صادر می‌شود.

او بیان‌کرد: رانندگان برای دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: توزیع لاستیک در راستای تحقق مطالبات به حق رانندگان ناوگان حمل و نقل از سوی دولت در سراسر کشور انجام می شود.

رحمتی با اشاره به فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا و بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه ناوگان باری در استان گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.

وی همچنین از جابجایی بیش از سه میلیون تن کالا و بار در ۱۰ ماه امسال در استان خبر داد و افزود: با تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل وضعیت حمل کالا و بار در استان اردبیل کاملا عادی و روان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.