علی رحمتی روز دوشنبه در بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل افزود: در این مدت بیش از ۲۳۶ هزار برگ بارنامه صادر شده و کامیون‌داران عمدتا محصولات کشاورزی مانند گندم ، سیب زمینی ، گوجه فرنگی و هندوانه و سیمان ،  آب معدنی ، گازوییل ، آرد و انواع چوب را از استان به دیگر مناطق کشور حمل کرده‌اند.

وی از فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از هفت هزار و ۸۰۰ دستگاه کامیون در ناوگان باری استان اردبیل خبر داد و اظهارداشت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ راننده در بخش حمل و نقل کالا در استان فعال بوده و امسال به بیش از ۲ هزار راننده کارت هوشمند صادر شده است.

وی با اشاره به توزیع بیش از ۶۰ هزار حلقه لاستیک سهمیه‌ای به نرخ دولتی در بین رانندگان بیان‌کرد: توزیع لاستیک ناوگان‌های درون‌شهری و برون‌شهری با نرم‌افزار و تحت وب انجام می‌شود و حواله‌های صادره نیز بر مبنای کارکرد ناوگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رانندگان خواست برای دریافت لاستیک ناوگان باری برون‌شهری بر اساس کارکرد و پیمایش با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا واقع در میدان آزادگان اردبیل و ناوگان مسافربری به انجمن صنفی رانندگان مراجعه کنند.

رحمتی به نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل اشاره کرد و از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه‌های ۱۴۱ ، شهراه ، نمایندگی‌های مستقر در شهرک حمل و نقل ، پایانه‌های شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

وی گفت: وضعیت حمل و نقل کالا و بار در این استان عادی و روان بوده و مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.