ابراهیم امامی  روز یکشنبه  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند امسال اظهار داشت: مدیران ادارات نباید اجازه دهند از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود. 

وی با اشاره به اینکه دستور آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی دهم آذرماه با ثبت نام داوطلبان به صورت رسمی شروع شده است، از مدیران اجرایی خواست تا اصل بی طرفی را در انتخابات با دقت و وسواس زیاد رعایت کنند.

امامی  اضافه کرد: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از تمام بسترهای لازم استفاده خواهد شد و مدیران اداری از لحاظ امکانات لجستیکی، نرم و سخت افزاری و نیروی انسانی ملزم به همکاری کامل با ستاد انتخابات هستند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان نیر یادآور شد: مدیران ضمن دعوت از مردم برای حضور در صحنه انتخابات و مشارکت در این آزمون بزرگ، در هیچ شرایطی نباید در زمان اداری له یا علیه نامزدهای انتخاباتی صحبت یا فعالیتی کنند.

او با بیان اینکه طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات همه مسوولان مکلف هستند تا در راستای برگزاری سالم انتخابات تلاش کنند، اظهار داشت: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات مجلس یازدهم تلاش و زمینه پویایی و نشاط انتخاباتی را فراهم کنند.

وی با تاکید بر حفظ انسجام و اتحاد در این شهرستان بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی از اقدام‌ و سخنان تفرقه‌آمیز که موجب خدشه‌دار شدن وحدت می‌شود در ایام تبلیغات انتخاباتی اجتناب کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.