فریدون بابایی روز دوشنبه در بازدید از دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس ۱۰+ خلخال افزود: متصدی دفتر در محل حضور نداشته و کارکنان دفتر نیز در هیچ شرایطی مسائل مربوط به تکریم ارباب رجوع را رعایت نمی‌کنند.

وی اظهارداشت: وضعیت بهداشتی و نظافت تنها دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس ۱۰+ خلخال نامطلوب بوده و با توجه به گرد و خاک صندلی‌ها و میزهای دفتر، جایی برای نشستن ارباب رجوع و تکمیل فرم‌های مربوط به امور مختلف در این محل وجود ندارد.

فرماندار خلخال با اشاره به نارضایتی عموم مردم این شهرستان و مراجعان از نحوه برخورد کارکنان این دفتر و همچنین بی‌اعتنایی مسوول دفتر به اصل تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم افزود: انتظار از فرماندهی انتظامی خلخال نظارت دقیق و مستمر بر عملکرد این دفتر و تلاش برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت عمومی مراجعان به این دفتر است.

او گفت: در حال حاضر این دفتر در یک ساختمان استیجاری نامناسب با خدمات ارائه شده به مراجعان مستقر بوده و عدم حضور متصدی غیربومی آن نیز مشکلات مراجعان به این محل را افزایش داده است.

بابایی با بیان اینکه کارکنان کم‌تجربه و تغییر مدام کارکنان دفتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس ۱۰+ خلخال موجب شده تا روند اداری کارهای مراجعان در این دفتر به کندی پیش برود ، اظهار داشت: با توجه به حجم خدمات ارائه شده در این دفتر استفاده از کارکنان مجرب همراه با ارائه خدمات در خور شان مردم ضرورت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.