علی دهقانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در دور دوم فعالیت تنیس روی میز مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان دختر در سطح بسیار بالایی  برگزار شد  که امید است در این دوره هم این مسابقات در سطح کیفی بالایی برگزار شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های نوجوانان اردبیل در مسابقات تنیس روی میز بیان کرد: با در اختیار گرفتن سالن ۱۷ شهریور اردبیل ۹۷ بازیکن در رده سنی نوجوانان و جوانان  استان در این رشته ورزشی  استعدادیابی شد.

دهقانی گفت: تیرماه سالجاری با حضور وزیر ورزش و جوانان بعد از ۶۵ سال انتظار خانه پینگ پنگ اردبیل راه‌اندازی شد که از حیث امکانات و تجهیزات جزو پنج سالن برتر کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: بیشترین تمرکز ما در رده سنی پایه است تا برای سال‌های آینده بتوانیم رنکینگ خود را در رده سنی بزرگسالان با کسب مدال‌های رنگارنگ افزایش دهیم.

رییس هیات تنیس روی میز استان اردبیل با بیان اینکه کلاس داوری و مربیگری درجه سه با حضور مربیان کارکشته فدراسیون در سال جاری برگزار شد گفت: این کلاس داوری و مربیگری به مدت یک هفته به صورت عملی و تئوری با حضور صمد تدبیری مربی پیشین جوانان و نوجوانان کشور برگزار شد تا مربیان و داوران ما توان علمی خود را افزایش داده و نسبت به تربیت نوجوانان و جوانان دختر و پسر موفق در این رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سه باشگاه پینگ پنگ در اردبیل به صورت تخصصی در این رشته فعالیت می‌کنند هرچند گرایش جوانان و نوجوانان به این رشته به لحاظ رقابت بیلیارد با پینگ‌پنگ کاهش یافته ولی با برنامه‌ریزی بعمل آمده سعی می شود نوجوانان و جوانان مستعد برای شرکت در مسابقات ترغیب شوند.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل ورزش پینگ پنگ را ورزش گرانقیمت و هزینه‌بر دانست و گفت: برای توسعه همگانی این رشته ورزشی تلاش می‌ شود تا در پارک ساحلی و شورابیل اردبیل با استفاده از میزهای بتنی فضای خوبی را برای شهروندان برای بازی پینگ پنگ فراهم کنیم تا به همگانی شدن این رشته کمک شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.