سرهنگ جهانبحش عطایی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی شهید محمودی در شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال و با تلاش بسیج جامعه پزشکی به شهروندان این شهر و همچنین  اهالی ۳۳ روستای تابعه این بخش خدمات پزشکی رایگان ارائه شد.

وی با اشاره به اعزام اردوهای بسیج جامعه پزشکی در طول سال برای معاینه و درمان اهالی روستاهای محروم اظهارداشت: این ششمین اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان خلخال است که توانسته بیش از هزار خدمت به هزار نفر از اهالی روستاهای محروم در بخش‌های مرکزی، خورش رستم و شاهرود خدمات پزشکی و درمانی رایگان بدهد.

او افزود: ۱۰ پزشک متخصص در تخصص‌های مختلف پزشکی از جمله مغز و اعصاب، ارتوپدی، دندانپزشکی، روان‌پزشکی، داخلی، زنان و زایمان، قلب و اطفال در بیمارستان صحرایی برپا شده در شهر کلور خلخال فعالیت کردند و داروی رایگان نیز تحویل بیماران شد.

وی با اشاره به سطح بالای  رضایت‌مندی اهالی مناطق مختلف روستایی این شهرستان از خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی گفت: اکنون در هر جایی گامی نهاده شود جای پای بسیج در آنجا دیده می‌شود و بسیج در کنار مردم برای مردم در عرصه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و محرومیت‌زدایی، ساخت خانه محرومان و ارائه خدمات مختلف اجتماعی و اقتصادی در میدان حضور فعال دارد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.