به گزارش ایرنا ،میرحمایت میرزاده روز جمعه در سفر به خلخال و بازدید از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان که به همراه  دیگر اعضای فراکسیون گردشگری مجلس صورت گرفت، افزود: لازم است در بحث تبلیغ قابلیت‌‍‌ها تمام تلاش خود را بکار بگیریم و مجلس نیز اعتبار مناسبی برای این حوزه پیش‌بینی کند.

وی گفت: از اینکه برخی مناطق حتی اقلام و امکانات کافی تبلیغاتی برای گردشگری نداشته باشند قابل قبول  نیست و انتظار می‌رود وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای تبلیغ جاذبه‌ها برنامه ویژه تدارک ببیند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در سال‌های گذشته در حوزه گردشگری استان انجام گرفته و فعالیت‌های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل در زمینه توسعه و رونق صنعت گردشگری بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

میرزاده افزود: با این وجود لازم است در راستای صیانت و معرفی میراث فرهنگی و میراث معنوی مناطق تلاش شود و مجلس هم اقدامات اساسی برای ثبت سریع داشته‌های معنوی مناطق و قومیت‌های مختلف کشور انجام دهد.

او با تاکید به اینکه هر یک از آثار طبیعی، تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی مستعد برنامه‌ریزی است، گفت: لازم است بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری فراهم شود و این موضوع باید مورد توجه وزارتخانه جدید میراث فرهنگی قرار بگیرد.

میرزاده همچنین در بازدید از هتل‌ها و اماکن اقامتی خلخال بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی برای متصدیان هتل و مراکر اقامتی رسمی استان در جهت ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به گردشگران ،میهمانان و مسافران مناطق مختلف این استان تاکید کرد.

۷۱۱۹/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.