به گزارش ایرنا، علی رحمتی روز پنجشنبه در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: در نیمه اول امسال ۷۹۸ هزار و ۳۸۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند.

وی با بیان اینکه پارسال در این مدت در مجموع ۶۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر مسافر از این پایانه تردد کرده بودند، اظهار داشت: امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ورود مسافران خارجی ۲۴ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: از این تعداد ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ نفر مسافر با وسایل نقلیه مانند اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۶۳۸ هزار و ۱۲ نفر نیز پیاده تردد کرده‌اند.

رحمتی با اشاره به تردد ۴۹ هزارو  ۷۶۱ دستگاه انواع وسایل نقلیه در ۶ ماهه امسال از پایانه مرزی بیله‌سوار ادامه داد: تردد اتوبوس در سال‌جاری از این پایانه ۸۰ درصد افزایش یافته است.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل پایانه مرزی بیله‌سوار را جزو پنج پایانه برتر کشور دانست و گفت: نمازخانه پایانه مرزی بیله‌سوار آماده پذیرایی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

بیله‌سوار در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک و پایانه مرزی استان در این شهرستان قرار دارد.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.