به گزارش ایرنا ،سرهنگ علیرضا صحبتی روز پنجشنبه در جلسه شورای ترافیک خلخال افزود: این کاهش حاصل ایمن‌سازی و ارتقای ایمنی راه‌ها ،رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و همکاری و تعامل مسئولان اجرایی ، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ،پلیس راه و اجرای مصوبات شورای ترافیک می‌باشد.

او گفت: این در حالی است که ورودی خودروها به جاده‌های خلخال افزایش چشمگیری داشته و در این مدت یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو فقط از جاده اسالم - خلخال وارد این شهرستان شده‌اند.

سرگرد شاپور ندایی ، فرمانده پلیس راه  اردبیل - سرچم نیز در این جلسه گفت: ایمن‌سازی و آرام‌سازی ترافیک در جاده خلخال -  فیروزآباد موجب کاهش آمار حوادث رانندگی در این مسیر ارتباطی شده است.

او خواستار تکمیل این اقدامات از جمله نصب چراغ‌های چشم گربه‌ای، سرعت‌گیرهای مجازی و پلیس مجازی در نقاط حادثه خیز این جاده با اعلام نظر پلیس راه شد.

او اظهار کرد: برغم تاکیدات قبلی مبنی بر حل مشکل تاریکی تونل شماره ۱۲ مسیر ارتباطی اردبیل - سرچم از سمت سرچم به علت عدم همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان در نصب ترانس به سرقت رفته ، این مشکل همچنان به قوت خود باقی است.

رضوان صادقی ، معاون امور عمرانی فرماندار خلخال هم گفت: هر گونه اقدام از سوی شهرداری خلخال در یک طرفه کردن خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی شهر و یا انجام اقدامات ترافیکی نیازمند ارائه طرح جامع به شورای ترافیک و اخذ موافقت و مجوز از این شورا است.

او افزود: شهرداری خلخال ملزم به خط‌کشی ،نصب چراغ‌های راهنمایی ، آشکارسازی گذرگاه‌ها و مسیرهای عبور دانش‌آموزان ، معابر منتهی به مدارس و جمع‌آوری سد معابر می‌باشد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.