به گزارش ایرنا ،صغری فرشی در گفتگو با ایرنا افزود: در کنار تبلیغات محیطی همچون نصب تابلوهای معرفی جاذبه های گردشگری استان اردبیل در بزرگراه‌های قزوین- رشت و ، تهران -زنجان و مناطق مختلف استان‌های همسایه و نیز معرفی جاذبه های گردشگری در پشت قبض‌های عوارض بزرگراهی،  استفاده از ابزارهای نوین از جمله رسانه های پیشرفته ، اینترنت و فضای مجازی نیز در معرفی جاذبه‌ها و امکانات گردشگری استان اردبیل مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای توسعه گردشگری استان استفاده بهینه از ابزارهای دیجیتال با تهیه بسته‌های محتوایی از جمله تهیه اپلیکیشن‌های مختلف جهت معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی، افزایش درصد پوشش تلفن همراه در نقاط کور در تلاش هستیم.

او از افزایش برنامه‌های جشنواره زمستان بیدار در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق سال گذشته و استقال بسیار گرم خانواده‌ها از  این جشنواره اظهار کرد: قصد داریم این جشنواره‌ها را به یک برنامه بلندمدت از سری برنامه های تدوین شده ستاد اجرایی خدمات سفر استان تبدیل کنیم.

فرشی از اختصاص  ۱۵ میلیارد ریال اعتبار  برای اجرای زیرساخت‌های گردشگری تفرجگاه اندبیل  شهرستان خلخال خبر داد و بیان کرد: با تخصیص این اعتبار که 10 میلیارد آن از محل اعتبارات ملی و پنج میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی است عملیات اجرایی ایجاد امکانات رفاهی گردشگری در این تفرجگاه ادامه پیدا می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: خلخال یکی از قطب‌های بومگردی محسوب می‌شود و راه اندازی اقامتگاه‌ها از سوی روستاییان مورد حمایت قرار گرفته و  صدور مجوز راه اندازی این طرح‌ها در مناطق روستایی و با هدف توسعه پایدار روستایی در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

فرشی افزود: :باتوجه به طولانی شدن زمان اجرای پروژه مرمت و بهسازی مقبره کشف الدین واقع در بخش خورش رستم خلخال تکمیل این طرح و تلاش برای بهره برداری ان تا هفته وحدت امسال در دستور کار قرار دارد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.