به گزارش ایرنا، علی رحمتی روز یکشنبه در بازدید از محور اردبیل - مشگین شهر افزود: در پنج ماه امسال در مجموع ۵۲ میلیون و ۳۱۵ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که در مدت مشابه سال گذشته ۴۷ میلیون و ۸۹۶ هزار تردد ثبت شده بود.

وی بیان کرد: تعداد ترددها در جاده‌های استان توسط  ۶۴ سامانه تردد شمار ثبت می شود.

رحمتی هوشمندسازی جاده ها را از جمله الویت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: هم اکنون ۴۰ دوربین نظارت تصویری،۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

او با اشاره به اینکه در این مدت بیشترین میزان تردد با پنج میلیون و ۲۹۷ هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - سه راهی سرعین با چهار میلیون و ۶۱۴ هزار مورد به ثبت رسیده است، افزود: در تعطیلات عید قربان تا غدیر ۶ میلیون و ۳۴۹ هزار تردد در  محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.
وی با بیان اینکه در پنج ماه گذشته سه میلیون و ۱۵۱ هزار سرعت غیرمجاز نیز توسط سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در جاده های استان به ثبت رسیده است، گفت: انتظار داریم مردم و مسافران با رعایت کامل قوانین و مقررات سفری ایمن داشته باشند.

به گفته وی در حال حاضر ۱۴ گروه راهداری استان به همراه پلیس راه مشغول امدادرسانی به مسافران و گردشگران می‌باشند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۴۸ هزار نفر جمعیت با استان‌های گیلان، زنجان و آذربایجان شرقی همسایه است و گردشگری در کنار کشاورزی و صنعت به عنوان سه محور توسعه الن محسوب می شود.

۶۱۳۰/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.