به گزارش ایرنا، ایوب طالب پور در آیین جشن عید غدیر حم در زورخانه خلخال افزود: ساخت زورخانه این شهر از 2 سال پیش آغاز شده اما  به علت نبود اعتبار پس از اجرای 10 درصد متوقف شده است. 

او  اضافه گرد: در سال جاری چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافته و برای تکمیل و بهره برداری  به 20 میلیارد ریال اعتبار  نیاز است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث زورخانه خلخال  با تغییر کاربری به خانه تکواندو  در داخل مجموعه ورزشی پوریای در حال اجراست،  اظهارکرد: احداث زورخانه این شهر به درخواست اعضای هیات ورزش های پهلوانی و زورخانهای در محلی دیگر درحال ساخت است.

طالب پوراز تامین اعتبار برای ادامه وتکمیل عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای طولش از توابع بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و افزود: تکمیل این پروژه ورزشی یکی از خواسته‌های به حق اهالی ورزش دوست این روستا می‌باشد .

او اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه نیز از چندین سال پیش آغاز و به علت نداشتن اعتبار با 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه کاره رها شده بود که با تامین اعتبار جدید زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری آن فراهم شده است .

در این مراسم که بمناسبت گرامیداشت سالروز عید سعید غدیر خم برگزار شد ورزشکاران هیات پهلوانی و زورخانهای خلخال به انجام حرکات پهلوانی پرداخته و در پایان با اهدای جوایزی از همه ورزشکاران این هیات تجلیل شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.