مدیر کل محیط زیست استان اردبیل گفت: با همکاری تشکل‌های مردم نهاد و همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرار است هر دو هفته یکبار عملیات پاکسازی ورودی شهرها و روستاها انجام شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد خداپرست در کارگروه مدیریت پسماند در اردبیل اظهار کرد: با تاکید استاندار اردبیل و مصوبه کارگروئه مدیری پسماند قرار است در چهار ورودی شهر اردبیل و مناطق گردشگری و روستاهای توانمند در این حوزه عملیات پاکساری و زیباسازی محیط شهری و روستایی انجام شده تا چشم‌انداز خوبی برای گردشگران فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: سمن‌های زیست محیطی با رغبت و انگیزه در این زمینه ورود پیدا کردند و قرار است بخشداران، دهیاران و شهرداران در این زمینه برنامه‌ریزی و هدفگذاری مشخصی را انجام دهند تا چشم‌انداز ورودی شهرها و روستاها یک چشم‌اندازمناسب و مطلوب باشد.

مدیر کل محیط زیست استان اردبیل افزود: قرار شد اداره کل راهداری نیز در مسیر جاده‌ها عملیات پاکسازی را با کمک نیروهای خود انجام دهد که در این صورت ما به شکل مرتب و مستمر شاهد زیباسازی ورودی شهرها و روستاها خواهیم بود.
خداپرست اضافه کرد: زباله‌ها و نخاله‌هایی که در ورودی برخی شهرها انباشت شده در حقیقت چهره نامناسب و نازیبایی را به این مناطق بخشیده است که قرار شده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این زمینه عملیات فوری پاکسازی را انجام دهند.
وی تلاش شهرداری‌های استان را در ارتقای مدیریت پسماند و دفع زباله‌های شهری یادآور شد و گفت: تمام شهرداری‌ها موظف هستند مکان جمع‌آوری و دفن زباله را در کنار عملیات اصولی تفکیک از مبدا و مطلوبیت کار در این حوزه به انجام رسانده و به نوعی ایرادات گذشته برطرف شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.