به گزارش ایرنا ، خلیل نیکشاد روز شنبه در جمع مسئولان جهاد کشاورزی اردبیل افزود: این نمایشگاه از پنجم تا ۱۰ شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی اردبیل توسط شرکت آرتا نمایانگر مجری موفق نمایشگاه تخصصی کشاوزری برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند در تاریخ تعیین شده از ساعت ۱۶ الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی اقتصاد استان اردبیل را مربوط به بخش کشاورزی دانست و گفت: اقتصاد استان توسط بخش کشاورزی تامین می‌شود به همین دلیل حمایت از بخش کشاورزی ، توسعه مکانیزاسیون و بهره‌مندی تولید کنندگان از آخرین تکنولوژی یکی از اهداف اساسی این نمایشگاه می‌باشد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل همچنین افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و پتانسیل‌های بالقوه استان به نمایش گذاشته شود.

به گفته وی ، این نمایشگاه می‌تواند یک مرکز آموزش تخصصی برای بهره‌برداران و تولیدکنندگان در زمینه‌های ماشین‌آلات کشاورزی و دام و طیور و صنعت سیستم‌های نوین آبیاری تحت فشار به حساب آید به همین دلیل برنامه‌های منظم و برنامه‌ریزی شده برای بازدید کشاورزان و مددکاران استان از این نمایشگاه به اجرا در خواهد آمد.

وی همچنین اظهار داشت: این نمایشگاه یک دید تجاری و برندسازی و توسعه بازرگانی در زمینه‌های سورتینگ و بسته‌بندی و صنایع تبدیلی و تکمیلی را نیز به دنبال خواهد داشت.

نیکشاد گفت: بانک کشاورزی نیز با استقرار یک غرفه تخصصی به منظور اعطای تسهیلات فوری به متقاضیان خرید ادوات فعال شده و یک غرفه سازمان با هدف ارائه راهنمایی‌های لازم توسط کارشناسان مجرب در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.