رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری تلاش می‌کنند تا سرمایه‌گذاران با کمترین استرس و دغدغه با روحیه‌ای مناسب بر اجرای پروژه‌های مختلف در شهر اردبیل مشارکتی جدی داشته باشند.

زهرا قدیمی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: ما قبلا در کمیسیون مشارکت در قالبی مشخص، قانونی و هدفمند پروژه‌ها و طرح‌ها را تعریف نمی‌کردیم اما در دور جدید فعالیت کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری با حساسیت و دقت تمام طرح‌ها و پروژه‌های پیشنهادی را از سوی سرمایه‌گذاران مورد بررسی قرار داده و سعی داریم از طرق مزایده و یا مناقصه آنها را مورد پذیرش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مناقصه و یا مزایده طرح‌ها مورد ارزیابی و پذیرش قرار می‌گیرند تا کاری که به شکل قانونی انجام می‌شود هیچکس از شورا و شهرداری و یا خود سرمایه‌گذار زیر فشار افکار عمومی قرار نگرفته و همه ما به راحتی و به شکل قانونی بدون استرس و دغدغه بتوانیم به عملیاتی شدن این پروژه‌ها کمک کنیم.

رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل در مورد واگذاری‌های قبلی و تمدید آنها بیان کرد: اعضای شورای شهر اردبیل در برخی از پروژه‌های مشارکتی ترجیح دادند تا سرمایه‌گذار قبلی به دلیل برخی شرایط و موقعیت کار را ادامه دهد تا ضرر و زیان احتمالی این سرمایه‌گذاران و مشارکت‌کنندگان به نوعی جبران شود که نمونه آن دستگاه‌های شهربازی بود که ما دو تا سه سال به سرمایه‌گذار فرصت دادیم تا نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کند.

قدیمی به حضور سرمایه‌گذاران از سایر مناطق اشاره کرد و گفت: ما سعی می‌کنیم در انتخاب سرمایه‌گذاران تجارب و پیشینه آنها را مورد توجه قرار دهیم تا براساس همین امتیازبندی‌ها اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز شهر انجام شود.
وی تصریح کرد: ما اخیرا از سرمایه‌گذار پروژه پل معلق مشگین‌شهر و گل شیشه‌ای هیر دعوت کردیم تا در شورابیل نیز پروژه‌ای مشارکتی اجرا کند که امیدواریم این پروژه در کمترین زمان در مجتمع شورابیل به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد.
رئیس کمیسیون مشارکت و سرمایه‌گذاری شورای شهر اردبیل ادامه داد: ما قصد نداریم در شورابیل یک فضای به هم ریخته و شلوغی را ایجاد کنیم چرا که بر این باوریم در شورابیل به عنوان نگین گردشگری شهر اردبیل کارها و هدفگذاری‌ها باید به نحوی باشد تا در این منطقه پروژه‌های منتخب با ایده‌های نو و خلاقانه اجرای و عملیاتی شود.
قدیمی با بیان اینکه هیچ طرح و پروژه مشارکتی و سرمایه‌گذاری در این کمیسیون رد نشده است، اضافه کرد: ما برخی از این پروژه‌ها را برای مطالعات بیشتر به مجموعه شهرداری ارجاع دادیم تا با بررسی کارشناسی نتایج آن برای تصمیم‌گیری در شورای شهر اعلام شود.
وی افزود: ما به هیچ وجه در دور پنجم شورای شهر اردبیل به دنبال کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید نبودیم بلکه از ابتدا اعلام کردیم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گذشته که گاه فرسایشی شده است اولویت اساسی ماست تا عموم شهروندان که از طولانی شدن برخی از پروژه‌ها گله‌مند هستند نسبت به تکمیل آنها امیدوار بوده و رضایت خود را اعلام کنند.
رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر اردبیل گفت: هر چند وضعیت اقتصادی شهرداری به گونه‌ای نبوده است که بخش عظیمی از این پروژه‌ها به سرانجام برسد، اما همین که مردم به عینه می‌بینند که ما تلاش شبانه‌روزی برای تکمیل این پروژه‌ها داریم حرکتی ارزشمند محسوب می‌شود.
قدیمی از مکان‌یابی برای احداث دومین پارک بانوان در اردبیل خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و با عنایت ویژه استاندار اردبیل قرار است دومین پارک بانوان به شکل فرهنگسرا و یک مجموعه کامل برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بانوان مکان‌یابی و احداث شود که امیدواریم این کار در مناطق محروم به سرانجام برسد.
وی از شناسایی دو تا سه مکان برای احداث دومین پارک بانوان اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی شاهد کلنگ‌زنی این مجموعه عظیم و زیربنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه‌ای، فرهنگسرا و مرکز تفریحی برای بانوان باشیم تا جمعیت بانوان استان اردبیل از این بستر فراهم شده استفاده کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.