به دنبال وقوع سیل در استان‌های جنوبی کشور مردم خیراندیش اردبیل 5 میلیارد تومان کمک خود را تقدیم حادثه‌دیدگان کردند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، مدیر قرارگاه فرهنگی فاطمه‌الزهرای اردبیل اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل در استان‌های مختلف کشور هموطنانمان در اردبیل آرام و قرار نداشتند به طوری که در روزهای گذشته با جمع‌آور کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به یاری هموطنان خود شتافتند.

حسن‌زاده از مساجد محلات به عنوان پایگاه اصلی جمع‌آوری این کمک‌ها با همراهی خیرین و نیکوکاران یاد و خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته این کمک‌ها جمع‌بندی و در مجموع در قالب 35 کامیون و 7 تریلی به مناطق سیل‌زده ارسال شد که عمده این اجناس اهدا شده نو و تازه بودند.
وی گفت: بانوان اردبیلی نیز با حضور در مساجد و مهدیه اردبیل نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها و بسته‌بندی آنها برای ارسال به سیل‌زدگان اقدام کردند که گروه‌های جهادی بسیج سازندگی نیز در این زمینه مشارکت خوبی را انجام دادند.

مدیر قرارگاه فرهنگی فاطمه‌الزهرای اردبیل محموله‌های ارسال شده را با محوریت و مرکزیت قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا(س) اجناس مورد نیاز مردم در مناطق سیل‌زده اعلام کرد و افزود: در کنار موادغذایی، پوشاک و پتو بخشی از کمک‌ها نیز مربوط به تامین نیازهای اولیه زندگی و لوازم خانگی آنها بوده است.
حسن‌زاده روحیه ایثارگری مردم اردبیل را در پاسخ به مشکلات هموطنان و سیل‌زدگان یادآور شد و بیان کرد: همانطوری که در زلزله سال 75 اردبیل مردم سراسر کشور در سخت‌ترین روزها به کمک اردبیلی‌ها شتافتند مردم این دیار به تناسب شرایط به وجود آمده جوی و حادثه پیش آمده کمک‌کار هموطنانشان بودند.
وی ادامه داد: ما در قالب محموله‌های مختلف این کمک‌ها را به تدریج در روزهای گذشته ارسال کردیم و در صورت جمع‌آوری کمک‌های مردمی محموله دیگری نیز به خوزستان و لرستان اعزام خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.