رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اواخر امسال در کمال صحت، آرامش و امانتداری برگزار خواهیم کرد تا زمینه حضور حداکثری مردم نیز فراهم آید.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهروز ندایی در در اولین جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: ما در کنار رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه شائبه طرفداری اعضای ستاد و مجریان انتخابات از افراد، گروه‌ها و احزاب سعی خواهیم کرد تا با حضور حداکثری مردم انتخابات هدفمندی را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه و با حضور حداکثری مردم رسالت مهم ستاد انتخابات است و با یاری اعضای ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس را به نحو احسن برگزار می‌کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به آمار حضور پرشور مردم استان در انتخابات گذشته در استان و کسب رتبه دوم کشوری توسط ستاد انتخابات استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابراز امیدواری کرد؛ یازدهمین دوره انتخابات مجلس با حضور حداکثری مردم، یکی از ماندگارترین انتخابات استان باشد.

ندایی از داوطلبان ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس خواست مهلت قانونی تعیین شده برای تسلیم و تعیین تکلیف استعفای نامزدها را رعایت نمایند.

وی بیان کرد: با آسیب‌شناسی انتخابات گذشته، نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت برای ارتقای سطح کیفی برگزاری انتخابات مجلس تقویت می‌شود و از پیشنهادها و نقطه نظرات در این زمینه استقبال می‌کنیم.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.