علی نباتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همه مسئولان توصیه می شود تا ضمن تلاش برای حفظ بیت المال و اموال دولتی، با انجام درست وظایف قانونی از برخورد با تخلفات در حوزه مسئولیت خود کوتاهی نکنند.
وی بیان کرد: تا زمانی که به وظایف قانونی بخوبی عمل نشود نه تنها گرهی از مشکلات جامعه باز نمی شود بلکه هر روز بر مشکلات مردم اضافه خواهد شد.
او با اشاره به احداث یک واحد دامداری و همچنین یک سد کشاورزی توسط یک فرد خاطی در حاشیه جاده خلخال به اسالم گفت: این کار در روز روشن و در مقابل چشمان مسئولان گرفته است.
نباتی اظهار داشت: در حالی که هر روز از طریق رسانه های جمعی به ایجاد هر گونه احداث بنا در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل آب های روان هشدار داده می شود بی اعتنایی به این موضوع در کنار جاده چگونه توجیه می شود.
دادستان خلخال با بیان اینکه بزودی حکم تخریب دامداری و سد غیر قانونی در کیلومتر پنج جاده خلخال به اسالم صادر خواهد شد، گفت:افرادی که در انجام وظیفه خود در برخورد با این گونه تخلفات چشم پوشی کرده اند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
او همچنین با اشاره به وارد شدن سنگین خسارت مالی به صاحبان واحدهای مسکونی و تجاری خلخال و روستای خوجین در حادثه شکسته شدن بدنه یک سد خاکی احداث شده از سوی یک دامدار اهل روستای خوجین در سال های گذشته گفت: این فرد قانون شکن اخیرا اقدام به ایجاد دامداری و احداث سد در محلی جدید کرده است.
وی گفت: این فرد یا این اقدام جان مسافران خودروهای عبوری از جاده خلخال - اسالم را به مخاطره انداخته و همچنین خطر شکسته شدن سد خاکی و جاری شدن آب تاسیسات و اماکن گردشگری تفرجگاه ازناو را نیز تهدید می کند.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.